Drogi użytkowniku!
Witaj na męskim forum! Jeżeli poszukujesz tutaj pomocy w temacie seksu, związków, mody, zdrowia lub czegokolwiek innego, dołożymy wszelkich starań, abyś wyszedł (albo został) z uśmiechem na ustach. Nim będziesz stawiać swoje pierwsze kroki, zapoznaj się proszę z regulaminem (I zasadami poprawnej pisowni). Nie bój się zakładać nowych tematów i proponować zmian na forum, każda pomoc jest mile widziana.

Mity treningu siłowego

Body-Factory

Treningi, suplementacja, dieta, problemy z ćwiczeniami, porady dla początkujących i inne.
Awatar użytkownika
Leorth
 Administrator
Posty: 403
Rejestracja: 23 sie 2016, 17:17
Płeć: Mężczyzna

#1 Mity treningu siłowego

Nieprzeczytany postautor: Leorth » 03 paź 2016, 19:02

Hej, wrzucam wam ciekawy link, który już był gdzieś wstawiony na MH. Na pewno nie każdy zdążył go zobaczyć, a co dopiero przeczytać zawartą w nim treść (W tym linku, czyli artykule), więc zapraszam do lektury. Do dyskusji również zapraszam, ponieważ nie każdy może się z nim zgadzać w 100%.

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862
Ludzie wyższych talentów pracują, mimo że pozornie nic nie robią.

Awatar użytkownika
Borys
Arogant
Posty: 213
Rejestracja: 26 sie 2016, 15:30
Płeć: Mężczyzna

#2 Mity treningu siłowego

Nieprzeczytany postautor: Borys » 03 paź 2016, 22:21

Niegdyś natknąłem się na wiedzę użytkownika _KNIFE_ i wg mnie jest warta uwagi.
Ja sam stosuję 20% ćwiczenia na siłę, 60% trening kulturystyczny i 20% aeroby/interwały.
Podstawowym błędem jest zbyt duże skupianie uwagi na wąskim zakresie, wtedy zamiast mięśni rozwija się specjalizacje mięśniową.
Drugim - przetrenowanie mięśni, czyli do tzw. "upadku" albo nadmiar serii.

By mieć ładnie porozcinane plecy i ABS wystarczy odpowiednia dieta - unormować białko, zminimalizować węglowodany do niezbędnej ilości, resztę wypełnić zdrowymi tłuszczami - nasyconymi, najbardziej neutralnymi dla zdrowia i postawić na produkty nieprzetworzone.
U mnie wygląda to w przybliżeniu: 20% białka 65-70% tłuszczu 10-15% węglowodanów (proporcja 1:1.5:0,5 - 1:1,5:0,8 )
Oczywiscie poza typowymi cyklami, kiedy bije się rekordy.

Awatar użytkownika
Leorth
 Administrator
Posty: 403
Rejestracja: 23 sie 2016, 17:17
Płeć: Mężczyzna

#3 Mity treningu siłowego

Nieprzeczytany postautor: Leorth » 03 paź 2016, 23:06

@Borys Masz jakieś zdjęcia swojej budowy ciała? Chciałem dziewczynie pokazać, jak chcę wyglądać. <lol2>
Ludzie wyższych talentów pracują, mimo że pozornie nic nie robią.

Awatar użytkownika
Borys
Arogant
Posty: 213
Rejestracja: 26 sie 2016, 15:30
Płeć: Mężczyzna

#4 Mity treningu siłowego

Nieprzeczytany postautor: Borys » 03 paź 2016, 23:39

<lol2>
W listopadzie kończę cykl to zaktualizuję co nieco B-) <kciuk>

Awatar użytkownika
LilPeneros
Warchoł
Posty: 302
Rejestracja: 29 sie 2016, 12:25
Płeć: Mężczyzna

#5 Mity treningu siłowego

Nieprzeczytany postautor: LilPeneros » 04 paź 2016, 11:29

Pinker - bardzo dobrze, że wrzuciłeś ten link, jest w nim mnóstwo wartościowej wiedzy, z którą powinien zapoznać się każdy początkujący, średniozaawansowany, a nawet zaawansowany stażem adept kulturystyki.

Borys - kiedy można się spodziewać dalszego ciągu artykułów z serii "Arkana Bodybuildingu" w Twoim wykonaniu, w tym oczywiście tematu o Anabolic Diet i The Ultimate Diet 2.0 ?
Wielu ze stałych użytkowników forum MH, którzy przeszli na to forum czeka na te artykuły (w tym ja), bo chcielibyśmy modelować swoje sylwetki na diecie tłuszczowej.

Awatar użytkownika
Borys
Arogant
Posty: 213
Rejestracja: 26 sie 2016, 15:30
Płeć: Mężczyzna

#6 Mity treningu siłowego

Nieprzeczytany postautor: Borys » 04 paź 2016, 19:10

LilPeneros pisze:Źródło posta Wielu ze stałych użytkowników forum MH, którzy przeszli na to forum czeka na te artykuły (w tym ja), bo chcielibyśmy modelować swoje sylwetki na diecie tłuszczowej.


Jakoś nigdy nie dostrzegłem u Ciebie entuzjazmu odnośnie diet tłuszczowych <serio>

Awatar użytkownika
LilPeneros
Warchoł
Posty: 302
Rejestracja: 29 sie 2016, 12:25
Płeć: Mężczyzna

#7 Mity treningu siłowego

Nieprzeczytany postautor: LilPeneros » 05 paź 2016, 12:58

W każdym razie chciałbym spróbować w przyszłości pracy nad sylwetką na diecie tłuszczowej.

Awatar użytkownika
vcr
Użyszkodnik
Posty: 24
Rejestracja: 26 wrz 2016, 3:11
Płeć: Mężczyzna

#8 Mity treningu siłowego

Nieprzeczytany postautor: vcr » 09 paź 2016, 14:53

Borys pisze:Źródło posta <lol2>
W listopadzie kończę cykl to zaktualizuję co nieco B-) <kciuk>


Ciekawi mnie co to będzie, bo ostatnio jak pokazałeś na MH to było naprawdę świetnie :)
Też czekam na artykuły z serii BB i diety anabolicznej !

Awatar użytkownika
Mariko
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 03 lis 2016, 11:38
Płeć: Mężczyzna

#9 Mity treningu siłowego

Nieprzeczytany postautor: Mariko » 03 lis 2016, 12:06

Co do użytkownika Knife, to dodałbym że wiedzę o treningu owszem ma, ale jego porad dietetycznych nie można brać na poważnie. Uparcie twierdzi, że tłuszcze nasycone są prawie tak samo szkodliwe jak trans, podpierając się oczywiście dotowanymi badaniami z pubmedu i książkach dietetycznych(pewnie też dotowanych przez rząd USA). ;) No ale że ludzie kupują oczami, to i wierzą w to co pisze.

Awatar użytkownika
Agitated
Użyszkodnik
Posty: 28
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:47
Płeć: Mężczyzna

#10 Mity treningu siłowego

Nieprzeczytany postautor: Agitated » 03 lis 2016, 16:33

Doszedłem w lekturze do przysiadów i nie doczytałem się jak to ma się w kontekście pleców. Zgodzę się z tym, że pełen zakres jest najlepszy w tym ćwiczeniu jednak schodząc bardzo nisko wykonuje się tzw. 'butt wink' czyli ruch pośladków i miednicy w kierunku kostek i zagięcie się pleców w odcinku lędźwiowym. Jak to jest z tym w końcu? Natknąłem się na liczne artykuły i filmy instruktażowe, które przed tym przestrzegają, z kolei jeden z trenerów na siłowni mówił mi jakiś czas temu, że to nie ma znaczenia, bo był ostatnio na jakimśtam szkoleniu i poruszali ten temat. Jeśli jest to szkodliwe, jakie ćwiczenia (rozciągające?) należy wykonywać aby się tego pozbyć. Pytam bo od jakiegoś czasu zauważyłem u siebie bóle w okolicy lędźwiowej. Martwy ciąg wykonuję starannie i plecy mam proste więc nie to powinno być przyczyną (chyba).


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość