Drogi użytkowniku!
Witaj na męskim forum! Jeżeli poszukujesz tutaj pomocy w temacie seksu, związków, mody, zdrowia lub czegokolwiek innego, dołożymy wszelkich starań, abyś wyszedł (albo został) z uśmiechem na ustach. Nim będziesz stawiać swoje pierwsze kroki, zapoznaj się proszę z regulaminem (I zasadami poprawnej pisowni). Nie bój się zakładać nowych tematów i proponować zmian na forum, każda pomoc jest mile widziana.

Dieta 2500 kcal.

Treningi, suplementacja, dieta, problemy z ćwiczeniami, porady dla początkujących i inne.
Awatar użytkownika
TheShy
Pieniacz
Posty: 121
Rejestracja: 29 sie 2016, 17:11
Płeć: Mężczyzna

#1 Dieta 2500 kcal.

Nieprzeczytany postautor: TheShy » 03 lis 2016, 21:37

Siemanko!

Ma ktoś może przypadkiem jakiś jadłospis diety na ok. 2500 kcal? Chodzi o redukcję tkanki tłuszczowej.
Everything is fine, nobody is happy.

http://literallyhe.prv.pl

Awatar użytkownika
Azard
Użyszkodnik
Posty: 26
Rejestracja: 01 wrz 2016, 23:01
Płeć: Mężczyzna

#2 Dieta 2500 kcal.

Nieprzeczytany postautor: Azard » 10 lis 2016, 1:10

Deficyt kaloryczny! Jedz mniej niż Twój organizm tego wymaga, poza tym zaleciłbym jakikolwiek ruch, bieganie, piłka nożna, koszykówka, cokolwiek, to pozwoli Ci zrzucić zbędne kilogramy, wizyty na siłowni, aby zredukować katabolizm i zachować mięśnie.
Co do jadłospisu, dużo białka, mniej węglowodanów i tłuszczy, nie trzymaj się kurczowo rozpiski na kartce, po co? Można to zrobić w o wiele przyjemniejszy sposób ;) Jeśli potrzebujesz kalkulatora, to tu znajdziesz bardzo fajny http://www.fabrykasily.pl/bmr, mnie bardzo pomaga, wyliczenia zapotrzebowania są wiarygodne.

Poza tym jeśli liczenie kalorii sprawia Ci problem, to polecam Ci aplikację MyFitnessPal, korzystam codziennie, jest świetna! :)

Awatar użytkownika
LilPeneros
Warchoł
Posty: 307
Rejestracja: 29 sie 2016, 12:25
Płeć: Mężczyzna

#3 Dieta 2500 kcal.

Nieprzeczytany postautor: LilPeneros » 10 lis 2016, 8:51

Azard, czy Ty przypadkiem nie miałeś nicku piesnababy na forum MH ?

Jeśli inny, to jaki ?

Awatar użytkownika
Azard
Użyszkodnik
Posty: 26
Rejestracja: 01 wrz 2016, 23:01
Płeć: Mężczyzna

#4 Dieta 2500 kcal.

Nieprzeczytany postautor: Azard » 10 lis 2016, 11:57

LilPeneros pisze:Źródło posta Azard, czy Ty przypadkiem nie miałeś nicku piesnababy na forum MH ?

Jeśli inny, to jaki ?

Nieee... Na MH, widniałem pod tym samym nickiem, tylko może zbyt wiele się nie udzielałem. Czyżbym miał podobną wiedzę, czy styl pisania tego użytkownika? Bardzo mnie to ciekawi :)

Awatar użytkownika
TheShy
Pieniacz
Posty: 121
Rejestracja: 29 sie 2016, 17:11
Płeć: Mężczyzna

#5 Dieta 2500 kcal.

Nieprzeczytany postautor: TheShy » 10 lis 2016, 14:47

Mnie zaś ciekawią opinie innych w stosunku do Twojej wypowiedzi. Bo szczerze mówiąc, skoro tak jest jak piszesz, to dlaczego jest tak dużo osób ważących dokładnie każdy składnik i liczących ziarnka ryżu w posiłku? ;)
Everything is fine, nobody is happy.

http://literallyhe.prv.pl

Awatar użytkownika
Azard
Użyszkodnik
Posty: 26
Rejestracja: 01 wrz 2016, 23:01
Płeć: Mężczyzna

#6 Dieta 2500 kcal.

Nieprzeczytany postautor: Azard » 10 lis 2016, 19:09

Słuchaj, wszystko można ogarnąć samemu, jeśli wiesz ile Twój organizm wymaga białka, węglowodanów i tłuszczy, to jesz, to co Ci dostarczy tych makroskładników, wystarczy tylko spojrzeć na tabelę kaloryczną na danym produkcie i już wszystko wiesz. Dzięki takiemu czemuś masz pełną dowolność, nie trzymasz się konkretnie ustalonych reguł

Awatar użytkownika
Borys
Arogant
Posty: 213
Rejestracja: 26 sie 2016, 15:30
Płeć: Mężczyzna

#7 Dieta 2500 kcal.

Nieprzeczytany postautor: Borys » 11 lis 2016, 21:37

Normalnie to poleciłbym Ci książkę: "Życie bez pieczywa". Problem w tym, że chyba już jej nigdzie nie znajdziesz :(
Kalorie w odniesieniu do odchudzania to przestarzałe podejście... to służy jedynie rozważaniom teoretycznym.

W bardzo dużym skrócie - Twoja sylwetka to skutek działania wielu hormonów i powinieneś od tej strony podejść a nie od reżimu kalorii, czyli zagadnienia w stylu "co powinienem zrobić, by podbić ten hormon a obniżyć tamten i nie zachwiać pozostałymi".
Dużo tłuszczów nasyconych, niewiele białka, węglowodanów tyle co białka lub mniej.

Ważenie produktów to kwestia początkowej kalkulacji ogólnych proporcji białko:węgle:tłuszcze w danym posiłku, a nie wyliczania kalorii <faja>

Awatar użytkownika
Azard
Użyszkodnik
Posty: 26
Rejestracja: 01 wrz 2016, 23:01
Płeć: Mężczyzna

#8 Dieta 2500 kcal.

Nieprzeczytany postautor: Azard » 11 lis 2016, 23:47

Dlaczego sugerujesz niewielkie ilości białka?

Awatar użytkownika
Borys
Arogant
Posty: 213
Rejestracja: 26 sie 2016, 15:30
Płeć: Mężczyzna

#9 Dieta 2500 kcal.

Nieprzeczytany postautor: Borys » 12 lis 2016, 0:32

Bo mogę :P
A dlaczego sugerujesz duże ilości białka ? Jeśli chodzi o efekty to dość skuteczne rozwiązanie, ale krótkowzroczne i szkodliwe w rozleglejszym horyzoncie czasowym...

Przestudiuj w wolnym czasie takie pojęcie jak "cykl ornitynowy".

Awatar użytkownika
Azard
Użyszkodnik
Posty: 26
Rejestracja: 01 wrz 2016, 23:01
Płeć: Mężczyzna

#10 Dieta 2500 kcal.

Nieprzeczytany postautor: Azard » 12 lis 2016, 2:33

Co jeśli autor tematu zamierza zachować mięśnie, a poprzez małą ilość białka będą podatne większemu katabolizmowi?


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości